09
نوامبر

نمای دکوراتیو (متال برد)

موارد استفاده ساندویچ پانل دکوراتیو جهت پوشش داخل و خارج ساختمان‏‏، پارتیشن بندی، سقف کاذب و پوشش دیوار های داخلی و خارجی انواع کانکس ها و دیواره داخلی سرویس بهداشتی و…. استفاده می­شود. این پانل در طرح و رنگهای مختلف از جمله طرح آجر، سنگ، چوب و غیره تولید می گردد.
به لحاظ زیبایی و استحکام این ساندویچ پانل ها در قسمت ورق رویی فرورفتگی هایی ایجاد می گردد که مهمترین علت آن جلوگیری از ایجاد موج های احتمالی روی ورق و استقامت بیشتر پانل بوده که در یازده تیپ به صورت های مختلف تولید می شود.
ساندویچ پانل دکوراتیو علی‌‌رغم سبکی با مقایسه محصولات مشابه مقاومت مناسبی در برابر ضربه‌ دارد. این مسئله در ساخت دیواره ها و سقف‌های کاذب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این محصول در برابر رطوبت هوا و شرایط  جوی مقاوم بوده و این مسئله باعث حداقل شدن هزینه تعمیر و نگهداری می‌گردد.

سرعت حمل و نقل و سهولت در نصب , مقاومت زیاد در برابر نیروهای محرک  ناشی از زلزله، عایق حرارتی و صوتی ، عایق رطوبت , صرفه جویی در هزینه زیر سازی برای نصب در سطوح سقف و دیوار ، بهینه سازی سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و در نتیجه صرف انرژی کمتر (مطابق با مبحث ۱۹ ساختمان )، زیبایی محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکیزگی و نگهداری، محافظ محیط زیست، مناسب برای تمامی اقلیم ها، قابلیت شستشو، حذف گچ و خاک، افزایش سطح زیر بنای مفید و تقلیل زمان اجرا به میزان ۶۰ درصد از جمله برتری های ساندویچ پانل دکوراتیو نسبت به مصالح سنتی می باشند.